Način isporukeIsporuka poručene robe:
Sva poručena roba može biti preuzeta lično u poslovnim prostorijama kompanije ili poslata na adresu Kupca navedenoj pri registraciji korisničkog naloga.
Za poslovne partnere sa specifičnom opremom biće organizovane posebne isporuke.
Povraćaj robe i dokumenta potrebna za povraćaj:
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima:
Ukoliko je greškom fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe;
Ukoliko je kupcu fakturisana neispravna ili roba oštećena u transportu, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe
Ukoliko je kupac svojom greškom poručio robu a želi da izvrši povraćaj, u skladu sa zakonom o zastiti potrosaca bice mu fakturisan iznos troskova transporta robe koju vraca.
Na osnovu zakona o zaštiti potrošača Službeni glasnik RS, br. 73/2010 član 31, obaveštavamo Vas da imate pravo na jednostrani raskid ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija, u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača.
Rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.
Pre nego što pristupite procesu povraćaja robe, molimo Vas da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese office@optimussystems.rs i ukažete na potrebu i razlog povraćaja robe. Nakon pismenog odobrenja povraćaja, pristupate proceduri navedenoj ispod ili na broj kontakt telefona. Molimo Vas da nam dostavite podatke o robi koju vraćate (artikal, količina, cena...).
Mi ćemo pripremiti povratnicu koju ćete Vi kao kupac dobiti na Vaš e-mail (kućnu adresu).Potrebno je da ovaj dokument (povratnicu) odštampate u 3 primerka, obavezno overite potpisom i pečatom (za pravna lica) i uz robu prosledite nama.
Sva ova dokumenta pošaljite uz robu koju želite da vratite.
Hvala na razumevanju!
Za više informacija možete nas kontaktirati na office@optimussystems.rs |
|
|